izpis_h1_title_alt

Financial Times marketing casebook
ID Rickard, Levela (Avtor), ID Jackson, Kit (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.pearsoneduc.com Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Financial Times marketing casebook

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:potrošnik, psihologija potrošnika, nakup, poraba, komuniciranje, trženje, tržna analiza, segmentacija, tržne raziskave, tržna struktura, strateško planiranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, prodaja, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, direktno trženje, mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, internet, računalniške mreže, tržni mehanizem, učbeniki, primeri, case study, consumerism, customer, consumer psychology, communication, market analysis, segmentation, marketing research, market structure, marketing, strategic planning, advertising, sale, sales promotion, personal selling, direct marketing, international business, international marketing, internet, computer networks, international business operation, market mechanism, textbooks, cases, case study
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Financial Times
Leto izida:2000
Št. strani:III, 256 str.
PID:20.500.12556/RUL-69457 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(078.7):658.89
COBISS.SI-ID:20289885 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1569
Število prenosov:414
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing casebook

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj