izpis_h1_title_alt

Financial Times marketing casebook
Rickard, Levela (Avtor), Jackson, Kit (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.pearsoneduc.com Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Financial Times marketing casebook

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:potrošnik, psihologija potrošnika, nakup, poraba, komuniciranje, trženje, tržna analiza, segmentacija, tržne raziskave, tržna struktura, strateško planiranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, prodaja, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, direktno trženje, mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, internet, računalniške mreže, tržni mehanizem, učbeniki, primeri, case study, consumerism, customer, consumer psychology, communication, market analysis, segmentation, marketing research, market structure, marketing, strategic planning, advertising, sale, sales promotion, personal selling, direct marketing, international business, international marketing, internet, computer networks, international business operation, market mechanism, textbooks, cases, case study
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2000
Založnik:Financial Times
Št. strani:III, 256 str.
UDK:339.138(078.7):658.89
COBISS.SI-ID:20289885 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:452
Število prenosov:267
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing casebook

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj