izpis_h1_title_alt

International advertising : realities and myths
ID Jones, John Philip (Urednik)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.sagepub.com Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
International advertising : realities and myths

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:oglaševanje, ekonomska propaganda, mednarodno trženje, reklama, televizija, cilj, modeli, blagovne znamke, trženje, marketing, globalizacija, evalvacija, kupci, racionalizem, čustva, moč, tržna analiza, svet, agencije, tržne raziskave, vrednote, množični mediji, mediji, sinergija, kultura, sociologija kulture, razlike, realizem, miti
Vrsta gradiva:Zbornik (z)
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2000
Založnik:Sage
Št. strani:412 str.
PID:20.500.12556/RUL-69452 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1/.4(035)(082):339.54
COBISS.SI-ID:19275101 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:925
Število prenosov:278
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj