izpis_h1_title_alt

International advertising : realities and myths
ID Jones, John Philip (Urednik)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.sagepub.com Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
International advertising : realities and myths

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:oglaševanje, ekonomska propaganda, mednarodno trženje, reklama, televizija, cilj, modeli, blagovne znamke, trženje, marketing, globalizacija, evalvacija, kupci, racionalizem, čustva, moč, tržna analiza, svet, agencije, tržne raziskave, vrednote, množični mediji, mediji, sinergija, kultura, sociologija kulture, razlike, realizem, miti
Vrsta gradiva:Zbornik
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Sage
Leto izida:2000
Št. strani:412 str.
PID:20.500.12556/RUL-69452 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1/.4(035)(082):339.54
COBISS.SI-ID:19275101 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1168
Število prenosov:287
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj