izpis_h1_title_alt

The advertising business : operations, creativity, media planning, integrated communications
Jones, John Philip (Urednik), Ogilvy, David (Oseba ali ustanova, ki ji je knjiga (rokopis) posvečena)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.sagepub.com Novo okno

Izvleček
#The #advertising business : operations, creativity, media planning, integrated communications

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:oglaševanje, reklama, agencije, poslovanje, ZDA, zakonodaja, množični mediji, mediji, komuniciranje, etika, strokovnjaki, prodaja, promocija, advertising, agencies, business, USA, legislation, mass media, medium, mass communication, ethics, executives, sales promotion
Vrsta gradiva:Zbornik (z)
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1999
Založnik:Sage Publications
Št. strani:548 str.
UDK:659.1(082):339.187.2
COBISS.SI-ID:19245149 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:362
Število prenosov:202
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj