izpis_h1_title_alt

The advertising business : operations, creativity, media planning, integrated communications
ID Jones, John Philip (Urednik), ID Ogilvy, David (Oseba ali ustanova, ki ji je knjiga (rokopis) posvečena)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.sagepub.com Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
#The #advertising business : operations, creativity, media planning, integrated communications

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:oglaševanje, reklama, agencije, poslovanje, ZDA, zakonodaja, množični mediji, mediji, komuniciranje, etika, strokovnjaki, prodaja, promocija, advertising, agencies, business, USA, legislation, mass media, medium, mass communication, ethics, executives, sales promotion
Vrsta gradiva:Zbornik
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Sage Publications
Leto izida:1999
Št. strani:548 str.
PID:20.500.12556/RUL-69436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(082):339.187.2
COBISS.SI-ID:19245149 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1381
Število prenosov:367
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj