izpis_h1_title_alt

Učenci z učnimi težavami. Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje
ID Magajna, Lidija (Avtor), ID Velikonja, Marija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1482/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Monografija Učenci z učnimi težavami – prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje je namenjena svetovalnim delavcem na šolah in v strokovnih ustanovah, specialnim pedagogom, učiteljem in študentom pedagoških smeri, staršem in vsem, ki si želijo dodatnih strokovnih znanj s področja prepoznavanja in diagnostičnega ocenjevanja učnih težav.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:učne težave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/RUL-69331 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-253-066-2 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:4016
Število prenosov:320
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:learning difficulty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj