Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Učenci z učnimi težavami. Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje
ID
Magajna, Lidija
(
Avtor
),
ID
Velikonja, Marija
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/1482/
Galerija slik
Izvleček
Monografija Učenci z učnimi težavami – prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje je namenjena svetovalnim delavcem na šolah in v strokovnih ustanovah, specialnim pedagogom, učiteljem in študentom pedagoških smeri, staršem in vsem, ki si želijo dodatnih strokovnih znanj s področja prepoznavanja in diagnostičnega ocenjevanja učnih težav.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
učne težave
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/RUL-69331
DOI:
978-961-253-066-2
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
4577
Število prenosov:
374
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
learning difficulty
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj