izpis_h1_title_alt

Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
ID Juriševič, Mojca (Avtor), ID Gradišek, Polona (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1915/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Tema letošnjega posveta »Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi« ni bila izbrana naključno, temveč predstavlja smiselno nadaljevanje lanskoletnega srečanja, na katerem smo se širše ukvarjali z vlogo, ki jo psiholog na področju vzgoje in izobraževanja nadarjenih (lahko) ima. Strokovna podpora, ki jo psiholog nudi vzgojiteljem, učiteljem in drugim strokovnim delavcem na področju izobraževanja, je pri delu z nadarjenimi namreč ključnega pomena, saj temelji na spoznanjih o razvoju in značilnostih nadarjenosti ter je pedagogom v temeljno oporo pri izbiri najbolj ustreznih pristopov poučevanja nadarjenih učencev.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:šole
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-68374 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-253-110-2 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1101
Število prenosov:166
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:schools

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj