izpis_h1_title_alt

Socialna vključenost nadarjenih učencev
ID Juriševič, Mojca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1506/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V nadaljevanju me bo zato zanimalo, kako je koncept socialne kohezivnosti zastopan v omenjenih nacionalnih dokumentih, ki na zakonodajni in programski ravni opredeljujejo delo z nadarjenimi učenci. Sledila bo krajša predstavitev treh empiričnih raziskav, iz katerih je mogoče bolje razumeti dinamiko socialnega vključevanja nadarjenih učencev ter načrtovati nadaljnje smernice za uresničevanje inkluzivnega pedagoškega pristopa v osnovni šoli.24

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:nadarjeni
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Horlivka state pedagogical institute for foreign languages
Leto izida:2011
Št. strani:289-304
PID:20.500.12556/RUL-68357 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1221
Število prenosov:90
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:gifted

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj