izpis_h1_title_alt

Razvijanje in reflektiranje timskega dela v vrtcu
ID Polak, Alenka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/832/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Temeljni cilj koncepta Reggio Emilia je prepletanje ekspertnosti umetnikov in strokovnjakov s področja vzgoje in izobraževanja z namenom spodbuditi, da otroci samostojno raziskujejo svoj svet na socialnem, kognitivnem, fizičnem in na čustvenem področju. Reprezentacije oz. ustvarjalni dosežki (kreacije) so bolj orodje za globlje razumevanje sveta in za izmenjavo idej kot pa končni cilj aktivnosti Pedagoški pristop Reggio Emilia v praksi temelji na vključevanju in sodelovanju različnih profilov strokovnih delavcev, tj. vzgojiteljic, pomočnic vzgojiteljic, pedagogov, ateljeristov, različnih zunanjih sodelavcev in staršev, zato je kakovost timskega dela vzgojiteljev ter preostalih strokovnih in drugih delavcev v vrtcu pomembno izpostavljena. Zaželeni dosežki ali učni cilji predšolskega obdobja so v bistvu novo razumevanje in novi odnosi, ki jih otrok doseže ob pozornem spremljanju procesa dela v oddelku vrtca. 2. V vrtcih, ki delujejo po pedagoškem pristopu Reggio Emilija, je vsakodnevno timsko delo zagotovljeno z zaposlitvijo dveh strokovnih delavcev, najpogosteje vzgojiteljev, ki timsko načrtujeta, izvajata in evalvirata pedagoško delo v oddelku. S sistematičnim opazovanjem otrok, z interpretiranjem dejavnosti in aktivnosti, ki v oddelku potekajo, analizirata proces in odnose ter probleme z različnih vsebinskih ter situacijskih vidikov. Proces dela in izvajane dejavnosti skrbno spremljata, beležita in dokumentirata ter sistematično pisno reflektirata. Zbrano gradivo je osnova za izmenjavo izkušenj in strokovno diskusijo s kolegi iz drugih oddelkov, pri čemer je timsko delo lahko doživeto kot »izvor energije, oddih in rast učiteljev« Ob aplikaciji pristopa Reggio Emilia v pedagoško prakso so poudarjeni predvsem naslednji timsko zastavljeni cilji pedagoškega dela . 1) pristopati k že znanim aktivnostim na drugačen način; : 2) raziskovati različne reprezentacijske medije; 3) načrtovanje porajajočega se kurikuluma; 4) učinkovito izkoristiti čas za načrtovanje in izvajanje aktivnosti; 5) aktivno sodelovati, si deliti ter kritično evalvirati in diskutirati ideje in tehnike dela; 6) spodbujati in podpirati vključevanje staršev.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:timsko delo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/RUL-68214 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3254
Število prenosov:255
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj