izpis_h1_title_alt

Družba, kriza in trajnost: izobraževanje in izobraževanje učiteljev
ID Zgaga, Pavel (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/719/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek problematizira sodobne razsežnosti ideje splošnega izobraževanja kot agenta "boljše prihodnosti", ob tem pa analizira nekatere probleme v izobraževanju in v izobraževanju učiteljev, postavljene v družbeni kontekst krize in trajnostnega razvoja. Razmere ekonomske krize ogrožajo izobraževanje tako z reduciranjem sredstev kot konceptualno, z redukcijo njegovih ključnih smotrov na zgolj instrumentalno dimenzijo. Obstoji kritična meja redukcij, onstran katere je ogrožena sama substanca izobraževanja: njegov prispevek k trajnostnemu razvoju, njegovi dolgoročni konstruktivni učinki na družbo. Prispevek izobraževanja k trajnostnim demokratičnim družbam je na pragu "družbe znanja" blokiran, če konceptualno ne vključuje kritične refleksije dihotomije krize in trajnosti.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:substanca izobraževanja
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoški inštitut
Leto izida:2011
Št. strani:15-27
PID:20.500.12556/RUL-68177 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:733
Število prenosov:99
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:education system

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj