Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Družba, kriza in trajnost: izobraževanje in izobraževanje učiteljev
ID
Zgaga, Pavel
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/719/
Galerija slik
Izvleček
Članek problematizira sodobne razsežnosti ideje splošnega izobraževanja kot agenta "boljše prihodnosti", ob tem pa analizira nekatere probleme v izobraževanju in v izobraževanju učiteljev, postavljene v družbeni kontekst krize in trajnostnega razvoja. Razmere ekonomske krize ogrožajo izobraževanje tako z reduciranjem sredstev kot konceptualno, z redukcijo njegovih ključnih smotrov na zgolj instrumentalno dimenzijo. Obstoji kritična meja redukcij, onstran katere je ogrožena sama substanca izobraževanja: njegov prispevek k trajnostnemu razvoju, njegovi dolgoročni konstruktivni učinki na družbo. Prispevek izobraževanja k trajnostnim demokratičnim družbam je na pragu "družbe znanja" blokiran, če konceptualno ne vključuje kritične refleksije dihotomije krize in trajnosti.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
substanca izobraževanja
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoški inštitut
Leto izida:
2011
Št. strani:
15-27
PID:
20.500.12556/RUL-68177
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
939
Število prenosov:
124
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
education system
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj