Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Družba, kriza in trajnost: izobraževanje in izobraževanje učiteljev
ID
Zgaga, Pavel
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/719/
Image galllery
Abstract
Članek problematizira sodobne razsežnosti ideje splošnega izobraževanja kot agenta "boljše prihodnosti", ob tem pa analizira nekatere probleme v izobraževanju in v izobraževanju učiteljev, postavljene v družbeni kontekst krize in trajnostnega razvoja. Razmere ekonomske krize ogrožajo izobraževanje tako z reduciranjem sredstev kot konceptualno, z redukcijo njegovih ključnih smotrov na zgolj instrumentalno dimenzijo. Obstoji kritična meja redukcij, onstran katere je ogrožena sama substanca izobraževanja: njegov prispevek k trajnostnemu razvoju, njegovi dolgoročni konstruktivni učinki na družbo. Prispevek izobraževanja k trajnostnim demokratičnim družbam je na pragu "družbe znanja" blokiran, če konceptualno ne vključuje kritične refleksije dihotomije krize in trajnosti.
Language:
Unknown
Keywords:
substanca izobraževanja
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Pedagoški inštitut
Year:
2011
Number of pages:
15-27
PID:
20.500.12556/RUL-68177
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
944
Downloads:
124
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
education system
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back