Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Politično prepričevanje in strategija volilnega marketinga
ID
Vreg, France
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LPBEQ7MF
Image galllery
Abstract
Analiza štirih modelov komuniciranja: 1. komunikativna interakcija, 2. model prepričevanja in strateške interakcije, 3. model politične propagande, 4. strategija političnega marketinga. V stvarnosti ne omogočajo komunikativne interakcije in recipročnost se omeji na proučevanje potreb publike - zaradi učinkovitejšega vplivanja. Komunikacijski modeli se v stvarnosti ne pojavljajo v "čisti" obliki; uveljavlja se "sobivanje" dveh ali več komunikacijskih modelov. Paradigmi komunikativne interakcije in političnega prepričevanja se prepletata z modeloma strateške interakcije in politične propagande. Hkrati pa propagandna in marketinška akcija - sodobna deformacija stare galske vizije Herkula, simbola govorniške moči - "vsrkavata" model političnega prepričevanja, da bi zabrisali metode duhovne represije in si nadeli patino demokracije. V sodobni demokraciji si "zmago" laste uspešni menedžerji marketinške akcije, ne pa civilna družba in "suvereni" narod.
Language:
Slovenian
Keywords:
politična propaganda
,
politični marketing
,
komunikacijski modeli
,
interakcija
,
komuniciranje
,
volitve
Work type:
Not categorized
Typology:
1.01 - Original Scientific Article
Organization:
FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:
Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Year:
1992
Number of pages:
Str. 827-838
Numbering:
Let. 29, št. 9/10
PID:
20.500.12556/RUL-66594
UDC:
324
ISSN on article:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
15426653
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1382
Downloads:
208
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:
Teor. praksa
Publisher:
Fakulteta za družbene vede
ISSN:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
763652
Secondary language
Language:
English
Title:
Political Persuasion and Strategy of Electoral Marketing
Keywords:
political propaganda
,
political marketing
,
communication model
,
interaction
,
communication
,
election
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back