izpis_h1_title_alt

Politično prepričevanje in strategija volilnega marketinga
ID Vreg, France (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LPBEQ7MF This link opens in a new window

Abstract
Analiza štirih modelov komuniciranja: 1. komunikativna interakcija, 2. model prepričevanja in strateške interakcije, 3. model politične propagande, 4. strategija političnega marketinga. V stvarnosti ne omogočajo komunikativne interakcije in recipročnost se omeji na proučevanje potreb publike - zaradi učinkovitejšega vplivanja. Komunikacijski modeli se v stvarnosti ne pojavljajo v "čisti" obliki; uveljavlja se "sobivanje" dveh ali več komunikacijskih modelov. Paradigmi komunikativne interakcije in političnega prepričevanja se prepletata z modeloma strateške interakcije in politične propagande. Hkrati pa propagandna in marketinška akcija - sodobna deformacija stare galske vizije Herkula, simbola govorniške moči - "vsrkavata" model političnega prepričevanja, da bi zabrisali metode duhovne represije in si nadeli patino demokracije. V sodobni demokraciji si "zmago" laste uspešni menedžerji marketinške akcije, ne pa civilna družba in "suvereni" narod.

Language:Slovenian
Keywords:politična propaganda, politični marketing, komunikacijski modeli, interakcija, komuniciranje, volitve
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Year:1992
Number of pages:Str. 827-838
Numbering:Let. 29, št. 9/10
PID:20.500.12556/RUL-66594 This link opens in a new window
UDC:324
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:15426653 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1199
Downloads:196
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Title:Political Persuasion and Strategy of Electoral Marketing
Keywords:political propaganda, political marketing, communication model, interaction, communication, election

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back