Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Politično prepričevanje in strategija volilnega marketinga
ID
Vreg, France
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LPBEQ7MF
Galerija slik
Izvleček
Analiza štirih modelov komuniciranja: 1. komunikativna interakcija, 2. model prepričevanja in strateške interakcije, 3. model politične propagande, 4. strategija političnega marketinga. V stvarnosti ne omogočajo komunikativne interakcije in recipročnost se omeji na proučevanje potreb publike - zaradi učinkovitejšega vplivanja. Komunikacijski modeli se v stvarnosti ne pojavljajo v "čisti" obliki; uveljavlja se "sobivanje" dveh ali več komunikacijskih modelov. Paradigmi komunikativne interakcije in političnega prepričevanja se prepletata z modeloma strateške interakcije in politične propagande. Hkrati pa propagandna in marketinška akcija - sodobna deformacija stare galske vizije Herkula, simbola govorniške moči - "vsrkavata" model političnega prepričevanja, da bi zabrisali metode duhovne represije in si nadeli patino demokracije. V sodobni demokraciji si "zmago" laste uspešni menedžerji marketinške akcije, ne pa civilna družba in "suvereni" narod.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
politična propaganda
,
politični marketing
,
komunikacijski modeli
,
interakcija
,
komuniciranje
,
volitve
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:
Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:
1992
Št. strani:
Str. 827-838
Številčenje:
Let. 29, št. 9/10
PID:
20.500.12556/RUL-66594
UDK:
324
ISSN pri članku:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
15426653
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1194
Število prenosov:
196
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:
Teor. praksa
Založnik:
Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
763652
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Political Persuasion and Strategy of Electoral Marketing
Ključne besede:
political propaganda
,
political marketing
,
communication model
,
interaction
,
communication
,
election
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj