izpis_h1_title_alt

Psihogenetski pristop k razvoju pismenosti - razvojne raziskave in pedagoške implikacije
ID Magajna, Lidija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-SQGJXDFU Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen prispevka je prikazati in razpravljati o novejših raziskava razvoja pismenosti s psihogenetičnega vidika in nekaterih problemih pri aplikaciji teh ugotovitev v pedagoško prakso. Študije evolucije otroških teorij o naravi in funkciji sistema pisanja v različnih državah, jezikih in kulturnih okoljih so dokrile podoben razvojni potek razumevanja alfabetske reprezentacije jezika. Rezultati raziskav, ki so izhajale iz konstruktivističnega pojmovanja znanja in učenja so pokazali na konceptualne težave, s katerimi se otroci srečujejo pri obvladovanju sistema kodiranja. V prispevku so obravnavane tudi pomembne pedagoške implikacije ugotovitev in problemi pri aplikaciji v praksi

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pismenost, razvoj, otroci, pedagogika, psihologija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1993
Št. strani:Str. 117-122
Številčenje:Let. 2, št. 3/4
PID:20.500.12556/RUL-66314 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.92
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:18235485 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1132
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Psihogenetic approach to literacy developement - developemental research and educational implications

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj