Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Psihogenetski pristop k razvoju pismenosti - razvojne raziskave in pedagoške implikacije
ID
Magajna, Lidija
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-SQGJXDFU
Galerija slik
Izvleček
Namen prispevka je prikazati in razpravljati o novejših raziskava razvoja pismenosti s psihogenetičnega vidika in nekaterih problemih pri aplikaciji teh ugotovitev v pedagoško prakso. Študije evolucije otroških teorij o naravi in funkciji sistema pisanja v različnih državah, jezikih in kulturnih okoljih so dokrile podoben razvojni potek razumevanja alfabetske reprezentacije jezika. Rezultati raziskav, ki so izhajale iz konstruktivističnega pojmovanja znanja in učenja so pokazali na konceptualne težave, s katerimi se otroci srečujejo pri obvladovanju sistema kodiranja. V prispevku so obravnavane tudi pomembne pedagoške implikacije ugotovitev in problemi pri aplikaciji v praksi
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
pismenost
,
razvoj
,
otroci
,
pedagogika
,
psihologija
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:
1993
Št. strani:
Str. 117-122
Številčenje:
Let. 2, št. 3/4
PID:
20.500.12556/RUL-66314
UDK:
159.92
ISSN pri članku:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
18235485
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1154
Število prenosov:
141
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Psihološka obzorja
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Psihogenetic approach to literacy developement - developemental research and educational implications
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj