izpis_h1_title_alt

Spremenjeni vzorci vodenja in upravljanja visokega šolstva : naraščajoči pomen evalvacije
ID Kump, Sonja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-WWQSNOMS Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:visoko šolstvo, deregulacija, modeli, upravljanje, vodenje, izobraževalna politika
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1997
Št. strani:Str. 510-523
Številčenje:Let. 34, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-65124 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:17867101 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1297
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:naraščajoči pomen evalvacije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj