izpis_h1_title_alt

Tržno komuniciranje v konkurenčnem okolju - nujnost integriranega pristopa
ID Mumel, Damijan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-MHXOHFDQ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Vsebina in namen prispevka zajemata tri področja: (1) prikaz sprememb v sestavi marketinškega komunikacijskega spleta, kar je posledica razvoja novih komunikacijskih orodij, (2) prikaz integriranega marketinškega komuniciranja, ki se je razvilo kot posledica neusklajenosti komuniciranja v organizacijah v konkurenčnem okolju in ( 3) primernost uporabe koncepta integriranega marketinškega komuniciranja v Sloveniji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, marketing, konkurenca, komuniciranje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1998
Št. strani:Str. 660-670
Številčenje:35, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64881 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:18582877 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1054
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Marketing communication in competitive environment: necessity of integrated approach
Izvleček:
The contents and objectives of the paper cover three areas: (1) survey of changes in marketing communications mix resulting from development of new communication tools (2) survey of integrated marketing communication which developed as a result of nonharmonized communication within organizations in competitive environment, and (3) suitability of implementation of the concept of integrated marketing communication in Slovenia.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj