Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Tržno komuniciranje v konkurenčnem okolju - nujnost integriranega pristopa
ID
Mumel, Damijan
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-MHXOHFDQ
Galerija slik
Izvleček
Vsebina in namen prispevka zajemata tri področja: (1) prikaz sprememb v sestavi marketinškega komunikacijskega spleta, kar je posledica razvoja novih komunikacijskih orodij, (2) prikaz integriranega marketinškega komuniciranja, ki se je razvilo kot posledica neusklajenosti komuniciranja v organizacijah v konkurenčnem okolju in ( 3) primernost uporabe koncepta integriranega marketinškega komuniciranja v Sloveniji.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
trženje
,
marketing
,
konkurenca
,
komuniciranje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:
Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:
1998
Št. strani:
Str. 660-670
Številčenje:
35, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64881
UDK:
658.8
ISSN pri članku:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
18582877
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1054
Število prenosov:
165
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:
Teor. praksa
Založnik:
Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
763652
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Naslov:
Marketing communication in competitive environment: necessity of integrated approach
Izvleček:
The contents and objectives of the paper cover three areas: (1) survey of changes in marketing communications mix resulting from development of new communication tools (2) survey of integrated marketing communication which developed as a result of nonharmonized communication within organizations in competitive environment, and (3) suitability of implementation of the concept of integrated marketing communication in Slovenia.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj