izpis_h1_title_alt

Upravljanje blagovnih znamk: oglaševanje, odnosi z javnostmi ali celovito komuniciranje?
Razpet, Aleš (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-8WZLP3FP Novo okno

Izvleček
V zaostrenih tržnih razmerah postaja najbolj omejena dobrina prav "prostor" v glavah potrošnika. S kopičenjem blagovnih znamk, nastajanjem novih medijev in hiperprodukcijo sporočil je konkurenca za ta - skrajno omejen - prostor vse hujša. V takšnih okoliščinah klasični komunikacijski programi, omjeni na oglaševanje in odnose z javnostmi, ne zadoščajo za doseganje poslovnih ciljev organizacij in z vedno višjimi vložki dajejo vedno bolj dvomljive rezultate. Organizacije morajo zaradi tega znati izkoriščati možnosti novih medijev, razviti svoj institucionalni spomin ter od necelovite in množične komunikacije preiti na celovito, vendar individualizirano komunikacijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovne znamke, upravljanje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, komuniciranje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1999
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Št. strani:str. 592-600
Številčenje:Let. 36, št. 4
UDK:659
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:19329629 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:509
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Space in the consumers mind (which is a very limited one) is the most valuable goods in todays saturated markets conditions. The battle for this space is even more intense due to large number of brands, emergence of new media and hyper-production of communication messages. Within these circumstances, classical communication programs which are limited to advertising and/or public relations don't satisfy organization's endeavor to achieve business goals. Also, limited communication programs are becoming moreand more expensive on one hand and don't produce the desired results on the other. That is why organizations must begin to use new media, develop their institutional memory and begin to communicate totally, yet individually.

Ključne besede:brand marks, management, advertising, public relations, communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj