izpis_h1_title_alt

Trženjska strategija Zavarovalnice pri vstopanju na nov trg kmetijskih zavarovanj
ID Grželj, Jadran (Avtor), ID Vadnal, Katja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-96EEAHR9 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kmetijstvo, zavarovanja, strateško trženje, trženjski splet, Slovenija, kmatijsko zavarovanje, Bosna in Hercegovina, tehnike trženja
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:Biotehniška fakulteta
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 105-118
Številčenje:Vol. 83, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-61551 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:368.5
ISSN pri članku:1581-9175
COBISS.SI-ID:4060025 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1045
Število prenosov:173
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Acta agriculturae Slovenica
Skrajšan naslov:Acta agric. Slov.
Založnik:Biotehniška fakulteta
ISSN:1581-9175
COBISS.SI-ID:213840640 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing strategy of the insurance company Zavarovalnica for entering the new market of agricultural insurances
Ključne besede:agriculture, marketing mix, strategic marketing, insurance, marketing techniques, agricultural insurance, crop insurance, livestock insurance, Slovenia, Bosna and Herzegovina

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj