Podrobno

Upoštevanje drugačnosti - korak k šoli enakih možnosti
ID Medveš, Zdenko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-1KO8OBAG Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobrazba, javno šolstvo, javna dobrina, egalitarizem, meritokracija, PISA
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:2006
Št. strani:Str. 10-23
Številčenje:Letn. 57, poseba izd.
PID:20.500.12556/RUL-59761 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.01
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:6563145 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2653
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MEDVEŠ, Zdenko, 2006, Upoštevanje drugačnosti - korak k šoli enakih možnosti. Sodobna pedagogika [na spletu]. 2006. Vol. 57, no. poseba izd., p. 10–23. [Dostopano 18 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-1KO8OBAG
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Življenje rožnega križarja
  2. Pomen prostora tržne dejavnosti skozi zgodovino
  3. Verske skupine v Siriji
  4. Spreminjanje odnosov družine do mladostnikov skozi zgodovino
  5. Prihodnost krščanstva
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj