izpis_h1_title_alt

Vplivi odnosov z mediji na novinarski sporočanjski proces
ID Poler Kovačič, Melita (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20025Polerkovacic.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Novinar na vseh treh stopnjah sporočanjskega procesa izgublja mesto subjekta. Njegovo vlogo pogosto prevzemajo (politični) viri informacij in njihove službe za odnose z javnostmi (z mediji), ki nadzorujejo ali vplivajo na zbiranje, izbiranje in oblikovanje informacij o dejstvih in mnenjih. Naša teza je, da je to predvsem etični problem novinarstva, pomembna pa je tudi odgovornost praktikov za odnose z mediji. Oni so namreč odgovorni ne samo svojemu naročniku, ampak tudi javnemu interesu.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 766-785
Številčenje:Let. 39, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-5750 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:21496669 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1288
Število prenosov:224
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
A journalist loses his place as a subject in all three phases of a communication process. His role is often taken over by (political) information sources and their public relations (media relations) services, who control or influence gathering, selection and framing of information about facts and opinions. Our thesis is that this is, first of all, the ethical problem of journalism, but the responsibility of the media relations practitioners is also important. They are responsible not only to their client, but also to the public interest.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj