Podrobno

Student engagement with a science simulation : aspects that matter
ID Rodrigues, Susan (Avtor), ID Gvozdenko, Eugene (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4/cepsj_1_4_pp027-043_rodrigues_etal.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:metodika, učne metode, kemija, simulacije
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 27-43
Številčenje:Vol. 1, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-56054 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:54
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9106761 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1524
Število prenosov:149
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RODRIGUES, Susan in GVOZDENKO, Eugene, 2011, Student engagement with a science simulation : aspects that matter. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal [na spletu]. 2011. Vol. 1, no. 4, p. 27–43. [Dostopano 22 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4/cepsj_1_4_pp027-043_rodrigues_etal.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal
Založnik:Založba Univerze v Ljubljani = University of Ljubljana Press
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Interakcija študentov z naravoslovnimi simulacijami

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
  2. Vrednotenje različnih pristopov poučevanja lipidov
  3. Uporaba submikropredstavitev pri pouku kemije na dveh osnovnih šolah v Ljubljani
  4. Študija vpliva in zaznavanja interaktivnih samorazlagalnih okolij animacij molekularne ravni
  5. Using technology to engage preservice elementary teachers in learning about scientific inquiry
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Procesnodidaktični pristop pri poučevanju matematične vsebine merjenje v osnovni šoli
  2. Analiza in izboljšava 20-urne metodike učenja plavanja
  3. Creative interactive teaching
  4. V učenca usmerjeno učenje
  5. Multimedijski pouk zgodovine

Nazaj