izpis_h1_title_alt

Od krize in analize identitete odnosov z javnostmi do raziskovalnega polja upravljanja s korporativno identiteto
ID Podnar, Klement (Avtor), ID Golob, Urša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20014PodnarGolob.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku se avtorja ukvarjata s problematiko razvoja odnosov z javnostmi in njihove vloge pri razumevanju korporativne identitete. Skozi pregled izbranih člankov revije Public Opinion Quarterly od leta 1937 do leta 1970, skušata oblikovati "zgodbo o identiteti" discipline. Ugotavljata, da so bili odnosi z javnostmi nekoč neposredno povezani z raziskovanjem javnega mnenja, kasneje pa so se oddaljili in se osredotočili na širše področje upravljanja in doseganja različnih javnosti. Že od začetka so predmet znanstvenega zanimanja. Pomembno mesto imajo na področju raziskovanja korporativne identitete, kjer s svojim korpusom znanja pomagajo pri razjasnitvi konceptov. Avtorja si na koncu zastavita nekatera vprašanja, ki naj bi pomagala razsvetliti krizo identitete, s katero se srečuje disciplina odnosov z javnostmi v obdobju pozne moderne.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi z javnostmi, identiteta, celostna podoba, javno mnenje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2001
Št. strani:Str. 560-582
Številčenje:Letn. 38, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-5587 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:20755037 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1685
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
In the article authors discuss the problem of public relations historical development and its part in understanding of corporate identity. They try to establish a "story of identity" through review of selected articles from Public Opinion Quarterly from the year 1937 to 1970. They note that public relations were once a part of public opinion science but have latter become focused on management field and interested in reaching different publics. From the very beginning they were a subject of academic interest. Public relations discipline plays an important role in corporate identity field where it helps to clear up some concepts concerning corporate identity, image and reputation. At the end authors raise some questions which should help to clarify the identity crisis of public relations discipline in postmodern era.

Ključne besede:public relations, identity, image, public opinion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj