izpis_h1_title_alt

Vrednotenje učinkov usposabljanja v upravi
ID Miglič, Gozdana (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20002miglic.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Nemen tega prispevka je spodbuditi javne uslužbence k razmisleku o pomenu in vrednosti evalviranja različnih programov usposabljanja v upravi. Kakovost in uspešnost trenutnih in prihodnjih programov usposabljanj je odvisna od obsega sposobnosti evalviranja in od uporabe evalvacijskih rezultatov. Prav tako je bil namen tega prispevka razjasniti pomen in prednosti novega sistema evalvacije, ki ga je uvedla Upravna akademija. Z delitvijo evalvacije na merjenje reakcije, učenja, vedenja in rezultatov lahko izvajalci usposabljanj,kadrovski specialisti in vodstveni delavci postopno napredujejo od enostavnega subjektivnega evalvacijskega vprašalnika, ki meri le reakcijo, do zahtevnejših oblik merjenja konkretnih rezultatov, ki so osnova za načrtovanje usposabljanja v upravi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:javni uslužbenci, strokovnost, izobraževanje kadrov, javna uprava, vrednotenje, Upravna akademija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2000
Št. strani:Str. 364-375
Številčenje:Let. 37, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-5473 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:35
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:19710045 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1594
Število prenosov:250
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
One purpose of the article is to stimulate public employees to take penetrating look at evaluation of training. The quality and effectiveness of the existing and future training programs depends to a large extent on their ability to evaluate and apply the results. The second objective is to present the meaning and advantages of the new evaluation system, introduced by the Administrative Academy. By breaking the evaluation down into reaction, learning, behaviour, and results, the training professionals, personnel specialists and top management can begin to do something about it and can gradually progress from a simple subjective reaction to a comprehensive design that measures tangible results which are the basis for planning the training within public administration.

Ključne besede:proficiency, in-service training, public administration, evaluation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj