izpis_h1_title_alt

Udeležba ali beg?
ID Barbič, Ana (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr30-31barbic.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ugotovitve jugoslovanske raziskave množičnih medijev iz konca šestdesetih let kažejo, da zmerno gledanje televizije in poslušanje radia spodbuja politično aktivnost, medtem ko pretirana izpostavljenost gledanju/poslušanju lahko pomeni nadomestilo za družbeno angažiranost. Politično najbolj aktivni zmerni radijski poslušalci in televizijski gledalci imajo tudi pozitivna politična stališča, so izobraženi, imajo visoke dohodke in so dobro zasidrani v (urbani)lokalni skupnosti. Med prekomernimi poslušalci in gledalci pa prevladujejo starejši, manj izobraženi, prebivalci podeželja. Ti kažejo nagnjenost k medijem kot nadomestilu za druga zadovoljstva in prijateljstva, ki so jih izgubili ali jih niso nikoli imeli.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:SFRJ, množični mediji, gledalci, politična angažiranost
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 35-42
PID:20.500.12556/RUL-5437 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77
ISSN pri članku:0352-3608
COBISS.SI-ID:19468637 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1556
Število prenosov:317
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del zbornika

Naslov:Družboslovne spremembe na Slovenskem
COBISS.SI-ID:105186560 Povezava se odpre v novem oknu

Gradivo je del revije

Naslov:Družboslovne razprave
Skrajšan naslov:Družbosl. razpr.
Založnik:Slovensko sociološko društvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0352-3608
COBISS.SI-ID:7530242 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Yugoslav media study from the end of 60-ies finds that moderate viewing and listening boosts political activity but that heavy radio/TV exposure may substitute for involvement. Politically most active moderate radio listeners and TV viewers have also positive political attitudes, they are well educated,their income is high and they are well settled in their (urban) communities. Among heavy radio and TV consumers prevail older, less educated, and country-dwellers. They tend to use media as a substitute for other satisfactions and for friends lost or never won.

Ključne besede:S.F.R.Y., mass media, the viewers, political engagement

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj