izpis_h1_title_alt

The importance of visitor-focused educational programming for special needs access in museums
Bračun Sova, Rajka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://ijz.cgpublisher.com/product/pub.177/prod.153 Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:muzejska pedagogika, posebne potrebe, izobraževalni programi
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:str. 39-48
Številčenje:Vol. 3, No. 2
UDK:37.01:069
COBISS.SI-ID:8606537 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:367
Število prenosov:79
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj