Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Ali so konstruktivistične teorije učenja in znanja lahko osnova za sodoben pouk?
ID
Plut-Pregelj, Leopoldina
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.sodobna-pedagogika.net/images/stories/2008-4-slo/2008_4_slo_01_leopoldina_plut_ali_so_konstruktivisticne.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
konstruktivizem
,
oblike pouka
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2008
Št. strani:
Str. 14-27
Številčenje:
Letn. 59, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-51186
UDK:
37.015.3
ISSN pri članku:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
7684169
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1073
Število prenosov:
137
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:
Sodob. pedagog.
Založnik:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
761348
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj