izpis_h1_title_alt

Ali so konstruktivistične teorije učenja in znanja lahko osnova za sodoben pouk?
ID Plut-Pregelj, Leopoldina (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.sodobna-pedagogika.net/images/stories/2008-4-slo/2008_4_slo_01_leopoldina_plut_ali_so_konstruktivisticne.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:konstruktivizem, oblike pouka
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 14-27
Številčenje:Letn. 59, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-51186 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.3
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:7684169 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1073
Število prenosov:137
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj