izpis_h1_title_alt

Kakovost storitev v izobraževalni organizaciji in vpliv le-te na zvestobo porabnikov : diplomsko delo
ID Semolič, Andreja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/semolic1505.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, izobraževanje, storitve, podjetje, Panteon College, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, kvaliteta, raziskave, ankete, analiza, potrošnik, lojalnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Semolič]
Leto izida:2004
Št. strani:42 str., 24 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4815 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15041766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1179
Število prenosov:230
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, training, services, enterprises, Panteon College, company performance, business efficiency, quality, research, questionnaires, analysis, consumer, loyalty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj