izpis_h1_title_alt

Preoblikovanje blagovne znamke kot pomemben element strategije podjetja : magistrsko delo
ID Umek, Simona (Avtor), ID Antončič, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/umek402.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, management, strateški management, trženje, strategija trženja, blagovne znamke, upravljanje, spremembe
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Umek]
Leto izida:2004
Št. strani:90 str.
PID:20.500.12556/RUL-4746 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:14924774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1223
Število prenosov:177
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, management, strategic management, marketing, marketing strategy, trademarks, management and control, changes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj