izpis_h1_title_alt

Vpliv izvora blaga na vrednotenje izbranih blagovnih skupin in nakupne odločitve slovenskih porabnikov : magistrsko delo
ID Dujič, Darko (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dujic367.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, blago, poreklo blaga, potrošnik, psihologija potrošnika, efekti, teorija, raziskave, modeli, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Dujič]
Leto izida:2004
Št. strani:IV, 98 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4511 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14672870 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1195
Število prenosov:262
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, merchandise, country of origin, consumer, consumer psychology, effects, theory, research, models, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj