Podrobno

Vloga inzulinu podobnega rastnega faktorja proteina 3 (IGFBP-3) pri bolnikih zrakom in benigno hiperplazijo prostate : [diplomska naloga]
ID Peček, Jelka (Avtor), ID Osredkar, Joško (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2012/Pecek_Jelka_dipl_nal_2012.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:benigna hiperplazija prostate, prostatitis, rak prostate, epidemiologija, diagnostične metode, prostatični specifični antigen, IGFBP
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Peček]
Leto izida:2012
Št. strani:VII, 61 f.
PID:20.500.12556/RUL-44247 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616.65-006.6(043.2)
COBISS.SI-ID:3349361 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2725
Število prenosov:349
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PEČEK, Jelka, 2012, Vloga inzulinu podobnega rastnega faktorja proteina 3 (IGFBP-3) pri bolnikih zrakom in benigno hiperplazijo prostate : [diplomska naloga] [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Peček. [Dostopano 18 september 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2012/Pecek_Jelka_dipl_nal_2012.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of insulin-like growth binding factor proteine-3 (IGFBP-3) in patients with prostate cancer and benig hyperplasia prostate

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Knowledge of selected genetic topics among high school pupils
  2. Elementary students' knowledge about dragonflies
  3. Primary school students’ conceptions about birds
  4. High school students' knowledge about wolves
  5. Fifth-grade students' perceptions about grasslands as ecosystems
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Grammar school students' opinions on the art curriculum
  2. Prehranjevanje pri rastlinah
  3. Sprejemanje drugačnosti skozi lastno izkušnjo
  4. Odnos gimnazijcev do slovenske osamosvojitve
  5. Izkustveno učenje pri spoznavanju morske obale v tretjem razredu osnovne šole

Nazaj