izpis_h1_title_alt

Pravni vidiki primerjalne reklame : diplomsko delo
ID Klobučar, Goran (Avtor), ID Šetinc Tekavc, Martina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/klobucar1154.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, ekonomska propaganda, oglas, konkurenca, nelojalna konkurenca, komparacije, zakonodaja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Klobučar]
Leto izida:2003
Št. strani:35 str.
PID:20.500.12556/RUL-4312 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:14340070 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1347
Število prenosov:276
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, competition, unfair competition, comparisons, legislation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj