izpis_h1_title_alt

Dejavniki, ki vplivajo na odločitve porabnikov pri nakupu prehrambenih izdelkov : magistrsko delo
ID Verhovec Kajtner, Mateja (Avtor), ID Možina, Stane (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/verhovec260.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:živilska industrija, prehrana, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, odločanje, behaviorizem, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Verhovec Kajtner]
Leto izida:2003
Št. strani:98 str., 13 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4162 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14120422 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1327
Število prenosov:552
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:food industry, nutrition, purchasing, consumer, consumer psychology, decision making, behaviourism, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj