izpis_h1_title_alt

Marketing strategy for a micro-brewery startup in Slovenia : master's thesis
LaRue, Ana (Avtor), Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/larue709-B.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenija, pivovarstvo, podjetje, poslovni plani, tržne raziskave, tržna analiza, strategija trženja, okolje, analiza, Slovenia, brewery, enterprises, business plan, market research, market analysis, marketing strategy, environment, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2011
Založnik:[A. LaRue]
Št. strani:II, 87, 7 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20719078 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:518
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Marketing strategy for a micro-brewery startup in Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj