izpis_h1_title_alt

Marketing strategy for a micro-brewery startup in Slovenia : master's thesis
ID LaRue, Ana (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/larue709-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenija, pivovarstvo, podjetje, poslovni plani, tržne raziskave, tržna analiza, strategija trženja, okolje, analiza, Slovenia, brewery, enterprises, business plan, market research, market analysis, marketing strategy, environment, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. LaRue]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 87, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-41139 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20719078 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2047
Število prenosov:311
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Marketing strategy for a micro-brewery startup in Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj