izpis_h1_title_alt

Mobilno trženje : primer Metalcamp
ID Feregotto, Tadej (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/feregotto686-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, informacijska tehnologija, elektronsko trženje, mobilna telefonija, meritve, efektivnost, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Feregotto]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 76, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-41113 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20627174 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1432
Število prenosov:253
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Mobile marketing : the case of Metalcamp
Ključne besede:marketing, information technology, electronic marketing, mobile telephony, measurements, efficiency, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj