Podrobno

Prispevek podjetij k trajnostnemu razvoju in percepcije kupcev : primer mobilnih operaterjev Mobitel in Si.mobil
ID Menart, Nina (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/menart957.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, podjetje, Mobitel, Simobil, uravnotežen razvoj, varstvo okolja, konkurenčnost, uporabniki, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Menart]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 32, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-41039 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:20337894 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1362
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MENART, Nina, 2011, Prispevek podjetij k trajnostnemu razvoju in percepcije kupcev : primer mobilnih operaterjev Mobitel in Si.mobil [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Menart. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/menart957.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, telecommunications, mobile telephony, enterprises, sustainable development, environmental protection, competitivity, users, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
  2. Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
  3. Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
  4. Vloga družbene odgovornosti podjetij v krizi kapitalizma
  5. Koncept družbene odgovornosti podjetij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
  2. Vprašanje odgovornosti podjetij v zvezi s spoštovanjem človekovih pravic
  3. 'Orodje za upravljanje in ocenjevanje odličnosti družbene odgovornosti podjetij' EMAT je priložnost za odgovorno odločanje
  4. Družbena odgovornost podjetij
  5. Prispevek družbene odgovornosti podjetij k enakosti spolov in usklajevanju poklicnega in družinskega življenja

Nazaj