Podrobno

Strategija družbeno odgovornega poslovanja podjetja GEP Štalekar v obdobju 2011-2015 : diplomsko delo
ID Čajić, Katja (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/cajic944.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, papirna industrija, industrijsko podjetje, GEP Štaltekar, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovna strategija, okolje, konkurenca, analiza, planiranje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Čajić]
Leto izida:2011
Št. strani:III, 30, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-41037 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:20331494 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1844
Število prenosov:210
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČAJIĆ, Katja, 2011, Strategija družbeno odgovornega poslovanja podjetja GEP Štalekar v obdobju 2011-2015 : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Čajić. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/cajic944.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, pulp and paper industry, industrial enterprises, company performance, business efficiency, business strategy, environment, competition, analysis, planning

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Procesi ob stiku razlitja nafte z morsko obalo
  2. Genotoksičnost morskih sedimentov ob slovenski obali
  3. Primerjava modelov širjenja nafte v morju po metodah trajektorij in sledenja delcev
  4. Modeliranje razlitja nafte v Tržašem zalivu
  5. Modeliranje širjenja nafte po metodi trajektorij v morskem okolju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Social Responsibility in Slovenia
  2. Značilnosti socialnega podjetništva
  3. Measuring social progress by sustainable development indicators
  4. Generacije in družbena odgovornost
  5. Družbeno odgovorno oglaševanje

Nazaj