izpis_h1_title_alt

Ocena uspešnosti trženjsko-komunikacijskih aktivnosti turistične prireditve: Škofjeloški pasijon : magistrsko delo
ID Maček, Urška (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/macek310-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, kulturna dediščina, kultura, dogodek, trženje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Maček]
Leto izida:2009
Št. strani:VI, 56 str., 31 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-40885 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19026150 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1846
Število prenosov:249
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An evaluation of the success and effectiveness of tourism event marketing activities: the Škofja Loka passion play
Ključne besede:Slovenia, tourism, cultural heritage, culture, event, marketing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj