izpis_h1_title_alt

Vpliv glasbe v prodajalnah na drobno na nakupno vedenje porabnikov : diplomsko delo
ID Senegačnik, Marko (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/senegacnik969.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, prodaja na drobno, prodajalna, pospeševanje prodaje, potrošnik, kultura, raziskave, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Senegačnik]
Leto izida:2003
Št. strani:52 str.
PID:20.500.12556/RUL-4085 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:14060006 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1398
Število prenosov:264
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, retail trade, shops, sales promotion, consumer, culture, research, questionnaires, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj