izpis_h1_title_alt

Marketing of Uttar Pradesh (India) as a tourist destination : master's degree thesis
ID Sharma, Partha Sarthi Sen (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Pfajfar, Lovrenc (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/sharma170-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Indija, turizem, turistična geografija, trženje, raziskave, analiza, India, tourism, tourist geography, marketing, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P.S.S. Sharma]
Leto izida:2008
Št. strani:62 str., X str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-40804 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:18416358 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1523
Število prenosov:270
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Trženje Uttar Pradesha kot turistične destinacije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj