izpis_h1_title_alt

Vpliv celostne podobe izdelka na nakupne odločitve na primeru smuči : diplomsko delo
ID Peternelj, Matej (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/peternelj949.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, prodaja, proizvodi, image, potrošnik, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Peternelj]
Leto izida:2003
Št. strani:45 str., [16] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4063 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14036198 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:4272
Število prenosov:353
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, sales, products, image, consumer, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj