izpis_h1_title_alt

Strategija trženja Krasopreme na slovenskem trgu : diplomsko delo
ID Skok, Jana (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/skok904.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, pohištvena industrija, industrijsko podjetje, Krasoprema, poslovanje podjetja, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, proizvodi, cena, okolje, konkurenca
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Skok]
Leto izida:2003
Št. strani:44 str., 2 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4009 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13983974 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1023
Število prenosov:221
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, furniture industry, industrial enterprises, Krasoprema, company performance, marketing, marketing strategy, business communication, products, price, environment, competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj