izpis_h1_title_alt

SMS oglaševanje kot oblike interaktivnega oglaševanja : diplomsko delo
Praprotnik, Ana (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/praprotnik538.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, sredstva javnega obveščanja, oglas, direktno trženje, mobilna telefonija, standardi, etika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[A. Praprotnik]
Št. strani:47 str., 16 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:13204454 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:496
Število prenosov:215
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, means of public information, advertisement, direct selling, mobile telephony, standards, ethics, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj