izpis_h1_title_alt

Cenovne strategije v podjetju AC-Intercar : diplomsko delo
ID Založnik, Jure (Avtor), ID Tajnikar, Maks (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zaloznik503.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, podjetje, avtomobili, AC Intercar, prodaja, vzdrževanje, cena, oblikovanje cene, konkurenca, strategija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Založnik]
Leto izida:2002
Št. strani:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-3450 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13137126 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1931
Število prenosov:313
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, enterprises, cars, AC Intercar, sales, maintenance, price, pricing, competition, strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj