izpis_h1_title_alt

Kakovost storitev klicnih centrov : diplomsko delo
Murn, Barbara (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/murn496.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, telekomunikacije, informacijska tehnologija, informacije, telefon, storitve, kvaliteta, kvantiteta, raziskave, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[B. Murn]
Št. strani:41 str., 15 str. pril
Kraj:Ljubljana
UDK:658
COBISS.SI-ID:13134310 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:692
Število prenosov:147
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, telecommunications, information technology, information, telephone, services, quality, quantity, research, questionnairies, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj