izpis_h1_title_alt

Interaktivni mediji v tržnem komuniciranju : diplomsko delo
ID Perenič, Mateja (Avtor), ID Jerman-Blažič, Borka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/perenic474.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, informacijska tehnologija, Internet, oglas, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, pospeševanje prodaje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Perenič]
Leto izida:2002
Št. strani:48 str.
PID:20.500.12556/RUL-3420 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13119974 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1915
Število prenosov:393
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, communications, business communication, information technology, Internet, advertisement, advertising, public relations, direct selling, sales promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj