izpis_h1_title_alt

Interaktivni mediji v tržnem komuniciranju : diplomsko delo
Perenič, Mateja (Avtor), Jerman-Blažič, Borka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/perenic474.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, informacijska tehnologija, Internet, oglas, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, pospeševanje prodaje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[M. Perenič]
Št. strani:48 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13119974 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:930
Število prenosov:300
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, communications, business communication, information technology, Internet, advertisement, advertising, public relations, direct selling, sales promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj