izpis_h1_title_alt

Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d. : magistrsko delo
ID Logar, Veronika (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/logar11.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, identiteta podjetja, image, grafika, vizija, blagovne znamke, case study, Slovenija, gradbeništvo, gradbeni material, les, SWOT, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Logar]
Leto izida:2002
Št. strani:II, 103 str., 16 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3266 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:12891110 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1740
Število prenosov:359
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, corporate identity, image, graphics, vision, trademarks, case study, Slovenia, construction, building materials, wood, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj