izpis_h1_title_alt

Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d. : magistrsko delo
Logar, Veronika (Avtor), Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/logar11.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, identiteta podjetja, image, grafika, vizija, blagovne znamke, case study, Slovenija, gradbeništvo, gradbeni material, les, SWOT, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[V. Logar]
Št. strani:II, 103 str., 16 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:658
COBISS.SI-ID:12891110 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:639
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, corporate identity, image, graphics, vision, trademarks, case study, Slovenia, construction, building materials, wood, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj