izpis_h1_title_alt

Vloga informatike pri upravljanju odnosov s strankami : diplomsko delo
Japelj, Lea (Avtor), Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/japelj263.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami, razvoj, informacijske poizvedbe, podatki, skladiščenje podatkov, raziskave, izvajanje, tveganje, koristnost, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[L. Japelj]
Št. strani:37 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12796646 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:852
Število prenosov:174
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, communications, business communication, customer relationship, development, information retrieval, data, Data Warehousing, research, implementation, risk, utility, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj