izpis_h1_title_alt

Uvod v teorijo mladinske književnosti
ID Blažič, Milena (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2707 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Raziskovanje mladinske književnosti je lahko tradicionalno in sodobno. Prvi pristop je preučeval mladinsko književnost le v kontekstu vzgoje in didaktike. Drugi pristop je sodobnejši in preučuje mladinsko književnost kot samostojno področje umetnosti. Pomemben je proces inštitucionalizacije mladinske književnosti kot področja poučevanja na univerzah v Sloveniji, posebej po letu 1990. K temu je prispevala tudi internacionalizacija, ki je poganjala razvoj leposlovja in teorije. Mladinska književnost se je od svojega začetka sredi 19. stoletja velikokrat znašla na razpotjih, v različnih državnih tvorbah (Avstro-Ogrska, Kraljevina SHS, SFRJ, samostojna Slovenije in od leta 2004 Slovenija kot članica EU).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mladinska književnost, raziskovanje, metodologija
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 35-49
Številčenje:Letn. 52, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-30553 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.6.09-93:82.0-93
ISSN pri članku:0021-6933
COBISS.SI-ID:7364937 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2015
Število ogledov:1017
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Skrajšan naslov:Jez. slovst.
Založnik:Slavistično društvo Slovenije, Slavistično društvo Slovenije, Založba Univerze v Ljubljani, Zveza društev Slavistično društvo Slovenije
ISSN:0021-6933
COBISS.SI-ID:746756 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Youth literature can be researched by either applying a traditional or a modern approach. The first approach studies youth literature merely within the context of education and didactics. The second approach is more recent, studying youth literature as an independent art form. What is particularly important is the process of institutionalising youth literature as an area of teaching at universities in Slovenia, especially after the year 1990. Here a contributing factor was also internationalisation, which has been the driving force of the development of literature and theory. Since its beginnings in themid 19th century, youth literature has frequently stood at a crossroads in various national formations (the Austro-Hungarian Empire, the Kingdom of the Serbs, Croats and Slovenes, the Socialist Federal Republic of Yugoslavia, independent Slovenia, and, since 2004, Slovenia as a member of the European Union).

Ključne besede:children's and youth literature, research, methodology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj