Podrobno

(Ne)zmožnost vpliva marketinga na stališča potrošnikov do okolju prijaznih izdelkov : magistrsko delo
ID Kocjan, Tjaša (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kocjan-tjasa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:okolju prijazni izdelki, okoljsko oglaševanje, stališča potrošnikov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kocjan]
Leto izida:2014
Št. strani:99 str.
PID:20.500.12556/RUL-30413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:502/504(043.3)
COBISS.SI-ID:33017181 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.01.2015
Število ogledov:1789
Število prenosov:201
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOCJAN, Tjaša, 2014, (Ne)zmožnost vpliva marketinga na stališča potrošnikov do okolju prijaznih izdelkov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : T. Kocjan. [Dostopano 13 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kocjan-tjasa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Self-complementary graphs
  2. Cubic vertex-transitive graphs
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Reform of democracy and the rule of law in Slovenia
  2. Razmerje med načeloma pravne in socialne države
  3. Policijska diskrecija v kontekstu anglo-ameriškega izročila o vladavini prava
  4. Vpliv korupcije na pravno državo v Republiki Sloveniji
  5. Pomanjkljivosti delovanja pravne države v Sloveniji v primerjalnem kontekstu Srednje in Vzhodne Evrope

Nazaj